HTML

D3rot's world

D3rot's world-> Ami engem érdekel?!

Friss topikok

  • Csontpete: Hmmmm... Kreatív! :D (2009.04.29. 09:10) Napi link ajánló
  • Csontpete: vicces volt effektek nélkül, meg látni a kötelet, amin húzgálják a röpködő karaktereket. :) Persze... (2009.04.28. 08:48) Mozi - X-Men Origins: Wolverine
  • Csontpete: Iszonyat jó pénzt kaszálna belőle az állam, ráadásul eRobinak tényleg igaza van. Mellesleg viszon... (2009.04.28. 08:45) Legalizálná a népszava a füvet ?!
  • Csontpete: Mármint a jópofa alatt azt értem, hogy érdekes. (2009.04.28. 08:35) Napi link ajánló

Linkblog

Archívum

Gravity Defied

d3rot 2009.04.26. 15:51

Kezdeném ott hogy engem a telefonos játékok igazából sosem érdekeltek annyira. Alkalmatlanak találtam a telefonokat játszásra (főként régebben), úgy véltem hogyha mindenképp játszani akarunk utazás közben is akkor arra ott vannak a hordozható konzolok. Jelen pillanatban ugyebár a PSP és a Nintendo DS. Be is ruháztam egy PSP-re de nekem igazából az se vált be annyira inkább otthon használtam mint egy rendes konzolt. Na de csak mostanáig, mivel nemrég bukkantam rá a Gravity Defied nevű mobilos játékra. Jelentősen megváltoztak ezután az unalamas tanórák illetve egyedüli utazások.

GRAVITY DEFIED

 

Az elején leszögezném hogy aki a grafikáról ítéli meg a mobilos játékokat annak ez a játék nem fog tetszeni, mivel a grafika igencsak kezdetleges. A Gravity Defide-t a PC-s Elasto mániához tudnám hasonlítani. Egy motort kell irányítani amivel a start pontól a kijelölt célig kell eljutni. A játék az elején elég nehéznek tűnhet de azért bele lehet jönni.

 

 

 

 

 

 

 

Három nehézségi szint található a játékban(easy, medium, pro). A hivatalos GD-ben ezeket igen jól el is találták. A pályák sorba egymás után jönnek és egyre nehezebbek. Egyes GD-ben akár 100-200 pálya is van egy szinten tehát a szavatosággal nem lesz gond. Minden szint elvégzése után jár egy jobb motor ( 100cc, 175cc, 220cc, 325cc), a 325cc-t a játék végigvitele után kapjuk meg, ezzel a motorral már igencsak durva dolgokra is képesek leszünk.

Ha a játék megtetszik akkor viszont hetekig, hónapokig nem fogod letenni ezt garantálom. A hivatalos GD mellet az interneten többszáz egyénileg készített GD-t lehet találni, sőt nekünk is lehetőségünk van GD játékot csinálni. Szerintem egy mobilos játéknak ilyennek kell lennie, szórakoztató, nem túl bonyolult illetve könnyen kezelhető. Nekem a játék 10/10-es, mobilon ennél jobb játékkal én még nem találkoztam.

KOMPATIBILITÁS: A játék multiscreen tehát bármilyen képernyőfelbontású telefonra jó, illetve szinte az összes Sony Ericsson/Nokia telefonon elindul.

GD játékok elérhetősége: Itt

GD játék szerkesztő: Itt

GD fan oldal: Itt

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://d3rot.blog.hu/api/trackback/id/tr551087411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása